Post Top Ad

Tuesday, August 10, 2010

::JUJURKAH SEORANG INSAN BERNAMA LELAKI???::

haiisshh...lain macam je tajuk kali nie.nak kate frust ngan kaum adam tu....emm,adela jugak.sampai sekarang aku masih tefikir,ape yang sebenarnye lelaki nak dari seorang perempuan?orang selalu cakap,lelaki nie jujur. tapi hakikatnye, transpose...cewah,gune istilah matematik plak. dari pemerhatian akula kan,sebenarnye lelaki nie serius..tapi diorg nie banyak pasang gurl.at last,diorg akan cari the best from these gurls.agak-agakla kan,kalau perempuan buat macam tu,ape perasaan korang sebagai seorang lelaki??mesti tercabar kan??mesti serik nak bercinta kan???lagi satu,benarkah lelaki berkawan ngan seseorang semata-mata nak kembangkan network bisnes????ade jugak....dah banyak contoh dah sekarang.bile xjoin bisnes diorg,diorg pn ilang dari kite.bile nak ajak join tu,mase tula diorg tunjuk sikap caring diorg tu...

so,kesimpulannya......WAHAI KAUM WANITA,JANGAN TERPEDAYA DENGAN BUAYA-BUAYA DARAT NIE......BAHAYA,XELOK UNTUK KESIHATAN
1:48:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad