Post Top Ad

Saturday, October 30, 2010

hey smokers...keep away from me!!!

salam.....hi bloggers!!

tetibe lak aku nak tulis entry ni sebab aku sangat marah mase aku gi dinner tadi. baru nak menikmati makanan sambil tengok piala malaysia....memang spoil la jantan itu!!benci giler....dah tau orang ramai kat situ, public place..lagi kau nak merokok!
yang bertambah baekkk lagi, dier buang asap rokok betul kat muka aku...bodo punye jantan.dahla tengah xsihat, batuk2..lagi kau nak buang kat aku...memang sangat bodo la....nak je aku gi kat dier,tampar muke dier...kasi pengajaran.....

TAK TAU KE ROKOK TU MEMBAHAYAKAN KESIHATAN???? KALAU YE PUN NAK MATI AWAL....JANGANLA AJAK AKU SKALI......BINGAI!!!

HEY SMOKERS...KEEP AWAY FROM ME....!!! NAK MEROKOK, GI JAUH2!!!!!

10:23:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad