Post Top Ad

Sunday, October 31, 2010

mencari sesuatu yang hilang dalam diri

salam.....


xtaula kenape tetibe hati ni rase xtenang. bukan ari ni jer....banyak ari dah. macam2 masalah aku kene fikir, dari segala sudut datang masalah kat aku.aku dah xlarat sebenarnye nak menghadapi semua nie...seyesly....aku rase lemah sangat. aku nak mengadu kat family,aku takut diorang salah anggap...kat Allah je la tempat aku mengadu masalah aku.....YA ALLAH YA TUHANKU, ENGKAU TUNJUKKANLAH APA YANG TERBAIK UNTUKKU.....aku terima dengan redha seandainyer itu jalan penyelesaiannyer...


time's up!!!! back to desk...study...bye~
1:04:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. Keep the faith, keep the confidence, then yea you can succeed :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih kawan...kawan2 la sumber kekuatan..peace~

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad