Post Top Ad

Friday, November 12, 2010

Day 12 - Your current relationship

emmm..mestila single..
i love being single!!! nak tau kenape???? banyak sebab kenape aku suke jadi single... salah satu sebabnyer, xperlu bagi komitmen...


takut komitmen???bukanlah... bukan sebab aku takut. tapi aku malas nak kasi komitmen buat mase nie..buang tenaga bagi komitmen kat orang yang salah... belum tiba masanya lagi....kalau dah jumpe, baru aku kasi nanti.. 




aku suke single sebab :

  1. xperlu fikir perasaan sesape kalau aku buat sesuatu
  2. xkisah nak kawan ngan sesape pun...xde sape yang marah
  3. xkisah nak keluar ngan sesape pun.. xde sape yang jeles
  4. xkisah nak call sape
  5. xkisah nak sms sape
  6. jimat duit.... kalau ade boyfie nie,rase mcm duit cepat habis...
  7. perasaan xterikat kat sape2
  8. xde perasaan kecewa,sedih,patah hati...
  9. bley syok kat sape2 jer..
  10. ape yang aku buat...ape kau kesah!!





entry posted by:
4:01:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad