Post Top Ad

Saturday, November 13, 2010

Day 13 - Your views on drugs and alcohol

ok..kite teruskan dengan cabaran 30 hari blogging..




drugs..alcohol.....dua-dua bahaya. xde satu pun yang positif pasal bende2 nie...bahaya wooo kalau dah ketagih. mengikut pengalaman aku, memang susah nak elokla kalau dah ketagih. ade contoh...nak kate sedara tu,bleyla dikatekan jugak...zaman2 80an rock kapak dulu group dier antara yang glemer la jugak. dari zaman muda sampaila akhir hayat dier...ketagih DADAH!!
dah ajal dier nak pergi waktu muda.... agak terkejut bile dapat tau dier meninggal sebab selama ni tengok dier sihat. ingatkan dah pulih..rupa-rupanya still amik najis tu...


yang ketagih minum pun xkurangnyer...sampai bercerai.....si isteri dier ustazah aku,penah ngajar aku mase sekolah rendah..orang kelantan.kesian dier...lepas kawin sumer bende termasuk barang kemas kene bagi kat laki dier....memang laki xgunelah!! tula padahnye kalau minum ARAK!!




kesimpulannyer,don't take drugs and alcohol... bukan menyusahkan diri sendiri jer,tapi diri orang lain. tu belum tengok lagi dari segi kesihatan lagi...


entry posted by:
12:21:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad