Post Top Ad

Tuesday, November 16, 2010

Day 15 - Something you don't leave the house without

cabaran 30 hari blogging : hari ke-15...


diam xdiam dah 15 hari dah berblogging tanpa henti....sampai xlarat dah nak menaip.idea untuk reka ayat pun dah hampir kering kontang neh...adesss...


nak tau ape bende yang aku xley tinggalkan???emm..mestila masakan mak aku...hahaha...dudukla jauh mane pun,pasti akan balik jugak.giler wooo kalau pekena masakan mak aku...dulu mase duduk kat jb sanggup balik perak semata2 teringin nak makan mak aku masak...padehal cuti sabtu ahad je pun...dalam bas pun dah setengah ari... tapi sekarang aku tengah belajar masak dari mak aku...al-maklumlah,umur dah meningkat..calon pun macam dah ade..heheh..kenela belajar masak,jage budak,kemas rumah...semua bendelah!!
hasil aku belajar dari mak aku...buat sendiri ni tau!!! rendang ayam

nak resipi ??? klik sini

entry posted by:
11:36:00 AM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad