Post Top Ad

Saturday, December 18, 2010

AKU BUDAK BARU LAA....


budak baru ker???? emm... aku nie bley dikategorikan budak baru ker???? boleyla kot.... baru join blog brader BA ... ade style lah!!
tetibe lak nak join segmen nie....tangah xde keje nie...heee...~
hari ini saya akan menyampaikan sebuah cerita yang bertajuk, tempat pelancongan yang pernah saya lawati....cewahhh...macam pertandingan bercerita laks!
satu tempat yang aku penah pegi...amat bermakna.....MEKAH.... bercuti sambil beribadat.....
xdapat nak diungkapkan ngan kata2 betapa bertuahnyer aku dapat gi sane.....thanks mak & abah sebab bawak adik.......blanje la lagi gi sane...heeee~
nak tengok gambar??? klik sini

p/s to brader BA & senior blogger :

pucuk pauh delima batu,
buah asam habis dimakan,
andai kata saya xtau,
tunjuk ajar yang diharapkan.
entry posted by:
1:51:00 PM / by / 10 Comments

10 comments:

  1. berlari2 ke sini dari blog ba...
    yihaaa

    ReplyDelete
  2. wah...
    g Mekah..
    Alhamdulilah..
    sgt beruntung :)

    Anyway, fiq follow blog ni..heheeh :)

    ReplyDelete
  3. wahh....tq yer abg2 & kakak2.....selamat berkenalan yer....
    Hisyamuddin,Syafiq Rosli,Rozuan Ismail,NuSaNa Nosa 91,Cikgu Fikri

    ReplyDelete
  4. salam ziarah dari blog ben...

    datang guling2 tengok entri jap (^__^)


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad