Post Top Ad

Tuesday, January 4, 2011

giler tamak!!

salam...
malam nie sume bende aku nak buat...sememangnye aku sangat tamak!! macam dah xde esok untuk buat sume tu.....ape kate buat keje tu sket2???ishh..ape daaa aku nih.....mate dah ngantuk dah nie...mampukah habiskan sume malam nih???
weyh....sok ade kelas!!!jangan bangun lambat...jangan ponteng!!
tapi nak buat gak bende2 nih.....

  • tengok citer csi
  • bace novel lagenda budak setan
  • nak mencantikkan meja study aku...xsabar nak lekat wallpaper
  • main game csi
  • main game DiGi Blackberry (contest)...mane tau kot2 dapat hadiah...syok gak....tapi lambat tul naek ranking!!!ishhhh!!
 bilela bley habis nonton 1 season nih...ketagih..hehe

ni lagila aku ketagih...isk...bile bley naik ranking nih


entry posted by:
10:51:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. tahun baru semagat baru... semogo semagat terus kekal...

    INFO :: Rahsia Tambah Traffic dan Follower ke blog anda .. http://blogmacammacamada.blogspot.com/2011/01/info-rahsia-tambah-traffic-dan-follower.html

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad