Post Top Ad

Tuesday, January 25, 2011

kisah minyak angin pulak

assalamualaikum......
kalau semalam dengan kisah julap, arini kisah minyak angin plak........aiseymen, xabes2 ngan penyakit...aduiiii..

waaa....ari ni sayer telah mejadi seorang nenek tua yang xminum anlene. dahla bongkok, jalan terhencot2 laks...xpela, at least merase jugak camne jadi orang tua.....
seksa rasanya ari ni kalau nak berjalan...tapi kalau statik jer,lagila bertambah sakit....

puncanya aku urut kaki semalam...kalau aku xurut,sapu jer minyak...mungkin xjadi sebengkak sekarang ni...
last2 member aku kasi ubat hospital.....tapi aku xmakan pun sebab aku takut nanti kalau aku makan ubat tu,aku akan mengantuk seterusnyer xley nak siapkan keje skolah aku ( ceh.....macam siap pun....)

so,sebagai alternatif, aku sapu minyak angin nih.....walaupun murah, tapi alhamdulillah. kurang sket sakit walaupun bengkaknyer xreda lagi....

amik kat google

harap2 esok ok.....kalau x,camne la aku aku nak jalan gi kelas......
dah rase macam nak pakai tongkat jer....adessss~

*sambil2 tu search FGDC untuk keje skolah aku....... nak tau FGDC tu ape??? klik sini

entry posted by:
12:23:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad