Post Top Ad

Saturday, January 1, 2011

welcome 2011

salam....
HAPPY NEW YEAR kepada sumer pembaca blog aku...semoga azam yang akan datang tercapai walaupun yang lepas ade yang xtercapai.....ahaks!
emmm...jom view higlights aku sepanjang 2010....
  • project carthography yang membuatkan aku xtido malam....tipula tu!!aku tido ngan nyenyak skali walaupun aku tau keje aku xsiap...haha...rase puas sangat bile tengok final product ; web mapping & map brochure (national parks in peninsular)....haha...bile bebudak survey wat coding...terlebey kreatif la jawabnyer...
  • tahun yang banyak berpoya2...haha...xdelah...at least ilangla stress bile kuar ngan kawan2..karok..bowling...etc.
  • wahhh...first time aku berlakon depan kamera!! sumer gara2 amik third language!!haha...lawak giler...xsanggup nak tengok lakonan sendiri....
emm...aku xde azam ke???sape kate???dari dulu sampai sekarang...2011 nie, aku ade azam 1 jer...to become a better life than before....buat ape pasang azam sampai 4-5 tapi xboley nak capai??tul x???tolongla anggukkan kepala korang tanda setuju...heee~
tapi untuk tahun nie, bley x nak tambah lagi 1???? nak cari boypren...heeee.....ces!!
ok la...mate pun dah sepet macam orang jepun dah nie....itu tandenyer saye mau tido..hehe....dah..dah...tido..tido...kang lagi banyak merepeknyer...dusshhh!!

*bubye 2010...sedeyh nie....sambil kesat air mate...wakakakaka....
*selamat berkenalan 2011, jangan kecewakan sayer yer.... ;p
*sempena 2011 nie...blog aku pun berwajah baru....hoyeayyy!!



entry posted by:
6:03:00 AM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. semoga 2011 buat kamu lg ceria..jadikanlah 2010 sebgai iktibar untuk terus maju kehdapan..incya-Allah ..

    ReplyDelete
  2. I am impressed! Blog advice posted here is quite my friend. I just after to clout board up with comments and nobility work. IE browser bookmarks to your blog ethical with it, I l light on back to fathom my friends more in the future! The color of the layout is not rotten, it is easy on the eyes.

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad