Post Top Ad

Thursday, February 3, 2011

Akibat Makan Limau, Aku Kene Pakai Minyak Yu Yi Cap Limau

assalamualaikum....
Selamat Tahun Baru  Cina untuk kaum cina kat mane2 jer korang berada.....
dari rumah aku ni bley dengar bunyi mercun...xhenti2 dari tadi...aishhh,meriahnyer diorang....ok la sebelum aku nak wish good nite, aku nak pesan kat korang...jangan makan limau banyak sangat. nanti jadi macam aku. cepat betul hadam....sket2 nak ke toilet....memang limau ni mencuci perut aku betul la......sampai dah xlarat nak ke toilet da.....iskk,sakit perut lagi.......dan salah satu jalan penyelesaiannye, aku sapula minyak yu yi cap limau nih....nak buat camne, inila satu2 nyer minyak angin yang aku rase sedap untuk dipakai...panas beb 



entry posted by:
12:34:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. nie mesti mkn limau ngn kulit2 skali...hahahahaa

    ReplyDelete
  2. @Zakwan Zainal

    uisshhh....mane ade....sistem pencernaan yg terbaekkk ni

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad