Post Top Ad

Sunday, February 20, 2011

Mereka Kantoi...Sebab tu Mereka Marah

penah terjadi kat korang tak?selalunyer orang kantoi ni cepat melatah.....xkirala ape jenis kantoi skali pun. kalau korang perasan, orang yang kantoi ni akan marah kalau benda tu dituduh terhadap dirinya... (aisshh..kenape ayat aku skema nih??)

tapi slalunyer terjadi macam tu,jangan kate kat orang lain, aku pun pernah..hehe...dan kalau korang perasan,kalau orang tu xbuat bende yang dituduh,dier cool jer...haa..yang ni aku amat puji. dah xbuat,watpe nak kecoh2 kan....ni x,dok kecoh2 kate xbuat...ape daaa...eh,merepek ape aku di pagi ari nih..dahla...nak makan...ikan keli masak sambal..pehh,sedap....mak masak......


entry posted by:

11:40:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad