Post Top Ad

Saturday, February 5, 2011

Peperangan Moden di Malaysia

assalamualaikum....
bangun pagi terus bukak blog. kenape?sebab comey sangat blog aku....muahahahahaha...perasan giler...ceh!
haiisshhh...sejak2 ni aku tengok makin menjadi-jadi lak fenomena peperangan moden nih. nak tau perang ape?of coursela perang yang dimaksudkan perang blog. masing berkejar-kejar untuk naikkan trafik, dapatkan followers yang ramai.... tapi sedar atau x, apekah dengan berblogging dah mencapai matlamat kite sebagai seorang blogger?

nak dapat trafik yang tinggi??emmm.....mungkin??

nak naikkan BE?? emm....mungkin??

nak dapatkan followers yang ramai beribu riban???emm...mungkin jugak...?

atau untuk memberi kepuasan kepada diri sendiri & pembaca dalam dunia blogging??

emm..sumer tu korang jawabla sendiri..tepuk dada tanyela selera...bagi aku, kepuasan dalam blogging tu yang amat penting.kenape?sebab bende tu yang aku rase buat aku happy.. cube korang bayangkan ade orang cakap, "bagusla entri yang awk tulis "  ataupun "saya dapati blog awak menarik untuk dibace".....ape perasaan korang??daripada followers ribu riban, tapi setakat komen " :) " , " :p" ...... 

ahh,xkisahla sumer tu...yang penting aku xkacau orang, orang xkacau aku...... live your life!!

dah, cukup untuk kali ni...mau pulang ke kampus, cuti dah habis....mase untuk mengadap buku laks!

*pelik gak kadang2 orang berlumba2 untuk dapatkan ramai followers. ape ade hal? kat fb orang xkisah pun friend list ribu riban...
*rasenyer biarla orang follow kite sebab suke bace entri..bukan sebab kite yang suruh....

entry posted by:
10:04:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. KOMEN SAYA ----> =)

    ReplyDelete
  2. tol-tol

    hhehe

    walaupun baru lagi

    tapi rasenyer dah taw yang mane penting

    hahha :)

    dah bace macam-macam yang blogger tak suke, so tak buat

    peace :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad