Post Top Ad

Wednesday, February 16, 2011

Sibuknyer....part 2

assalamualaikum....
wah..ini betul punye bz ni. memang betul xsempat nak update citer baru. ini baru ade mase nak update..huhuhu...sayer sangat sedih sebab dah lame xupdate (ayat poyo..haha)..
kali ni betul punyer bz....sampai satu malam aku tido menyiapkan keje yang terbengkalai...alahai...padan muke aku.esok nak anta, ari ni baru terhegeh2 nak buat. kalau pro satu hal la jugak...ni x, dok gune software ni macam buat popcorn dah aku rase...dok tekan keyboard macam first time gune. kalau dah macam tu, bilenye nak siap....aduiii....bilela nak terer gune software ni, buat map 5minit jer...haa,kan bagus camtu...haha....
xcaye??meh tengok ni.....aku buat map KL

1) contour

2)road

3)ade river lak

4)tambah jalan keretapi

5)kasi tambah lagi...bangunan

6)haa...land use type plak...nampak x yang hijau2 tu...??

dan ni final product......map aku..hahaha...akhirnya..siap gak.....lalalalala

nah aku zoom ini map...haha...cuba teka area mane...????atas skali ade KL sentral

subuh2 tadi aku dah siapkan map ni berserta analisis...alhamdulillah,selamat siap map aku....sementara menunggu siang,sempat lagi aku siapkan lagi satu assignment......malangnyer xsempat nak hantar pagi ni assignment tu...uwaaaaaa......sangat sedih......bertungkus lumus aku buat, gitu plak akhirnyer......

ok...aku memerlukan masa untuk tidur..habis kelas ni, aku nak cabut..balik bilik,tido jap sebelum aku gi kelas bahasa arab. training bola tampar terpaksa aku lupakan sementara untuk dapatkan rehat yang secukupnya. malam ni nak habiskan kata2 akhir untuk penulisan jurnal GIS plak. esok hantar..yess...setel!!
so,tamatlah kesibukan aku....

sekian,terima kasih....hehe...


entry posted by:

9:23:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad