Post Top Ad

Friday, February 11, 2011

Sumpah Aku Teruja....!!!

assalamualaikum...
wah,ari ni menghabiskan masa dengan bermain bowling....lame xmain, xdapat rentak..terkalah plak...aduii...
tapi ade bende yang membuatkan aku lagi bertambah teruja...nak tau ape???

haaa....setelah sepuluh ari dalam bulan februari, barula aku jumpe majalah yang aku cari2....RAPI....
AKHIRNYA!!!!!YESSS!!!

owh ben ashaari.....ekaulah pujaan hatiku...muahahahahaha....gurau ajer...kang marah wife dier :D
sebab ape aku teruja sangat???sebab dah lame aku cari....tau x,dalam 10ari tu,kalau aku kuar mesti aku akan singgah kedai buku ke...kedai yg ade jual majalah untuk mencari majalah ni....tapi pencarian aku gagal....majalah itu sudah habis dijual.....so,tadi secara kebetulan aku jalan2 kat ole-ole shah alam tersinggah plak mynews.com.....akhirnye aku ternampak RAPI edisi februari...terus aku capai dan gi bayar...haha....

disamping aku nak bace bahagian gaya hidup tu, bley gak aku tau pasal fakta kesihatan....macam2 ada....ala,bukannyer first time aku bli pun...dah bertime2 dah...tapi pas aku bace,aku akan pos kat akak aku...hahaha....kali ni xbleyla....aku nak simpan.... :)

masuk ni dah 3 kali kot aku dok bace cite BA ni...hehe....  yang paling menarik perhatian aku adalah gaya pemakanan dier...macam best jer. tapi tiap2 ari makan ayam daaa....haduiii...bajet mkn kene naik lagi ni..hehe..daddy..daddy...plisssshhhh :D

lagi satu tips yang dier kasi  untuk blog.... "kita mesti rajin update blog. cerita yang ditulis mesti ikhlas & kreatif" .......  akan ku praktikkan...insyaAllah......

  
bukti pembelian weyhhhhh..... *mode teruja lagi* kompom aku tido tersenyum

dier ni telah terbace ini majalah....dengan hasutan aku...dan aku telah memperkanalkan BA kat diorg.. :)

          
*no caption*

         
aik....camne gambar ni bley tersesat?????ini kes aku pakai malam semalam & pagi tadi aku bukak.....eeeeee...geli aku....weekkk


entry posted by:

1:36:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad