Post Top Ad

Friday, March 25, 2011

16 Tahun Yang Lalu....

halluu...maap yer seharian xupdate blog. balik kampung..ni baru sampai rumah...huuu,bestnyer dapat lepak kat rumah. tenet laju jer....cantek arrr...memang xtdo download citer..haha..
Lumut Waterfront =)


emmm...sementara nak tunggu daddy tadi,sempat pulak aku kene pow lelaki india..tua plak.tu..tapi,nasib baikla aku ni bijak sket....mula2 aku tengok dier sihat jer.pastu dier pow aku,terus otak aku cakap "dier ni gile"


2 jam aku tunggu daddy aku, baru dier datang...terus amik mak aku kat skolah. mak aku mengajar...huhu...
sampai jer kat skolah tu, tetibe teringat kenangan zaman2 aku skolah dulu...kat situla aku skolah,kene rotan,main ngan kawan2...dan macam2 lagi...
ni la skolah pertama aku selepas skolah tadika...huu..banyak dah yang berubah...orang lain menangis nangis suh mak ayah temankan...aku pulak suh diorang balik. malu sebab ditemankan...hehe..
dulu, bangunan tingkat atas ni adelah bilik guru & bilik muzik....sekarang dah jadi kelas...xtau katne bilik guru sekarang
dulu...blok H ni xde..kat situ ade pondok bacaan..cantik....bile time rehat jer,aku gi sane.bukan nak bace buku...tapi nak baring..hehe...
tapi xlame aku kat skolah tu...pastu aku pindah skolah, dekat sket ngan rumah...pegi skolah pun naik beskal jer....
haa...sebelah petang,aku blaja agama kat skolah ni la..memang nakal aku. time rehat jer main..penah skali sampai terkoyak lutut aku tergesek jalan..haaa...amik ubat!!!siap tambah ngan rotan mak aku lagi....balik rumah ngadu kat ayah..haha

IF I COULD, I WOULD TURN BACK THE TIME


salam peluk cium,
10:08:00 PM / by / 7 Comments

7 comments:

  1. aku duk perak skng, sitiawan. tak pernah amik gambo kat ikan tergantung tuh. hahaha...

    ReplyDelete
  2. memang best mengenang memori terindah, nak2 time sekolah dulu..)

    ReplyDelete
  3. hehe..skrg jgn nakal sgt tau...heeee...

    ReplyDelete
  4. bestkan bla teringat zaman sekolah dulu2...huhu..mmg nakal la time tu semua...

    ReplyDelete
  5. emm.. teringat la masa dok asrama kat S.M.Ahmad Boestamam,sitiawan.. lumut tu la port utama d tuju..tapi dah hampir 15 tahun segala2nya dah berubah.. cepat membangun..

    ReplyDelete
  6. bila ingat zaman sekolah pasti ia saat yang terindah kan...

    ley nakal2..xpyh pk apa..srnok ja keja hehe

    cik yuz nagis truk2 tak time tekoyak ltut tu?takotnya huhu

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad