Post Top Ad

Wednesday, March 9, 2011

Ade Jugak Blogger Bajet Artis

cik yuz masih kelaparan...heheheh...

makan yuk!!

ade jugak ek blogger yang bajet macam artis ni...kadang2 geram gak aku nengok. aku xcakap semua..tapi adela sorang dua tu.. kononnye mereka ni terasa dikejar..junior atau senior blogger..itu semua xpenting. yang penting keikhlasan kite nak menulis tu...ape tujuan kita menulis?untuk berkongsi cerita kan?? so, xpayahla nak kekwat sangat...

sepatutnya yang newbie, amik pengalaman & tips dari  senior...yang senior bagi tunjuk ajar kat newbie...barula ade tolak ansur....dan dari situ barula kekal hubungan blogger tu...ni kalau dah masing2 nak kekwat, alamatnye xlamela dalam dunia blogging memblogging ni...bukan besar sangat pun dunia ni....so,chill sudah...santai2 ok..

*teringat abang kat pasar malam tadi, katenye pernah tengok muka aku....adekah wajahku seperti artis???hehe

entry posted by:


11:00:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. huhuhu kena saling konssi benda pasal blogging ni.. :)

    saya blogger bajet footballer :P

    ReplyDelete
  2. jenjalan cr makan aka blogwalking.. nice blog dear..

    ReplyDelete
  3. salam kenal...singgah kembali

    abang pasar malam nak ngorat cik yuz tue...ahaks

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad