Post Top Ad

Tuesday, March 22, 2011

AKU BENCI ROKOK!!!


aku sangat membenci rokok sebab..... rokok dah banyak buat orang mati muda!!! aku xske rokok..aku benci rokok.....!!!  orang yang merokok pun aku benci...dahla xreti nak hormat public...nak merokok,merokokla..tapi janganla libatkan orang sekeliling. xbelajar sains ke?xtau ke kesan rokok dan asap tu?orang yang menghidu tu lagi berbahaya tau!! aku xkawen lagi...
nak merokok tu, carila tempat yang jauh dari orang. sesetengah tempat tu ade disediakan smoking area(tempat persatuan jin berkumpul...ahaks)..merokokla kat situ. ni x,kat tengah orang jugak nak merokok...

dan pesanan aku buat perokok...jangan ajak orang lain mati muda jugak!!!  dah xnak nasihat..kalau dah kuat merokok, sogokla duit ribu-riban untuk stop smoking pun...dier tetap xstop jugak...

merokok tu haramkan??samela hukumyer hisap shisha (betul ke aku eja ni??)

so...pikirla sendiri...nak mati dalam keadaan sihat atau mati dalam keadaan organ badan yang rosak. ingat, kita adalah milik Allah..jangan rosakkan pemberian Allah walaupun sikit..

*kononye machola tu hisap rokok???cooiiiiii....xpun....kuat merokok,awal2 kene reject jadi calon suami aku...hah!



salam peluk cium,

1:51:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. SiS PuN BeNCi RoKoK... JoM JoiN KeMPeN 'KaTeRKaN TaKNaK PaDeR RoKoK'!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  2. Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

    ReplyDelete
  3. for me, org isap rokok lgsng x macho..huhu

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad