Post Top Ad

Sunday, March 27, 2011

Aku Give up... Sebab Tu Aku Xfollow

wohoooo...kestresan melanda aku..iskkk...geram..buat kek xjadi...masak lain jadila plak. asal buat kek jer,xnaik....menyampah pulak aku...sambil menunggu kek yang ke-2 ni masak...aku berblogwalking..ingatkan bleyla kurang stress...rupenye lagi stress adela...tenet dahla macam hampeh.dahtu pegi letak gajet kiri kanan atas bawah..yang statik,yang bergerak, yang berlagu...kalau irama biase2 ok la jugak...ni buat semak kepala otak jer mendengarnye...maapla,termarah sket...itula hakikat..

cuba kita fikir...memangla dengan melatakkan semua benda tu akan menampakkan blog kita cantik,menarik,tertarik...memang da bomb..tapi kalau dah letak meyebabkan blog kita berat untuk diloading, agak2 ade orang bley sabar x untuk menunngu waktu loading tu..??aku berani jamin, kalau dalam 10orang yang tertarik dengan blog kita tu, 2orang jer yang sanggup tunggu page tu loading...8orang lagi???ca..alif..bot....cabut (termasuk aku)

maafla...aku bukan nak salahkan sesape..tapi ade jugak yang salahkan aku,diorang dah follow aku,tapi aku xfollow balik..dah situasinye gitu, macam mane aku nak follow balik??cer..citer..cer citer...dan disebabkan tu jugak aku nak buat sidang media melalui blog nih (cewah) untuk menerangkan situasi sebenar. ade yang cakap aku sombong, bajet bagus jer..sebab tu xfollow balik.....ops,sape yang kenal aku,dier tau aku ni yang macam mane....yang xkenal,tolong jangan judge sesuka suki ati kamu.

*kalau berani,jangan guna name cik anon...sekian terima kasih


salam peluk cium,
5:00:00 PM / by / 8 Comments

8 comments:

  1. sampai hati awk tak nak follow kite..sentap kite taw..hahaha:p

    kalo mood tgh oki,sy tgu je loading smua n ushar blog diorg cuma annooying kalo tyme nak tekan button follow tetibe kua link widget (dah die letak widget tu dkt sgt ngn follow side) hampeh je..hihi

    ReplyDelete
  2. wah.
    marah tol.
    lau jadik jgn lpe ulur2 la kat jiran.:)

    ReplyDelete
  3. cik yuz dah folo sy..maknanya blog sy ok kut..blog sy berat jugak kut sbb header besar gedabak..cuma widget cantik tu mmg takdalah..

    ReplyDelete
  4. btul..blog yang berat akan menybbkan pmbaca lari tnpa mmbaca entri kita..lg2 blog ada auto play mp3 mmg akau tutup..hehhe

    ReplyDelete
  5. haha setuju..tmbh2 ada lagu..bingit kepala nak baca entri..

    ReplyDelete
  6. hehe...betul2,sy akn folo bila entri sy tu rase2 idop utk follower n readers...klu stakat folo xp xjejak entri cane..tol x?

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad