Post Top Ad

Monday, March 7, 2011

Hormati Tuan Rumah

sape2 tolong aku...ade petua xnak kasi rambut gugur x?pening pale aku tengok rambut gugur banyak sangat ni...kalau sikat punyela banyak yang melekat kat sikat tu...kalau sisir ngan tangan pun banyak..tolong...tolong...

wahh....the 3rd geomatics day sedang berlangsung..best..best..meriah...aku suke...haha..

emm..berbalik kepada cerita, kalau korang datang rumah orang, korang pernah x balik lewat sampai 1-2pagi???ade rase x yang kadang2 kita mengganggu tuan rumah?kalau aku jadi tuan rumah, aku ajak tido trus kat rumah aku...senang citer..

kalau nak bertandang ke rumah orang tu, biarla berpada2 sket yer kawan2...jangan sampai tuan rumah naik menyampah...pukul 1-2 pagi xbalik lagi. xkan tuan rumah nak halau pulak....kite sebagai tetamu ni kenela faham, itu waktu tidur...patutnyer pukul 9-10malam tu dah kene beransur dah....

situasi ni jugak dipakai di hostel...kenela hormat roomate kawan tu...entah2 dier nak tido awal ke...nak rehat2 tanpa gangguan ke...agak2 lame lagi nak berchit chat, carila satu tempat yang sesuai untuk bersembang....kesianla kawan yang nak tido tu....kan..kan...kan....

ade situasi jer yang dibenarkan untuk datang tgh2 malam....sampai pagi pun xpe....nak tau ape...haa....datangla ke blog2 pilihan korang untuk bace entri terbaru....tuan blog xkisah pun pukul brape...ade yang setuju x???hehe..


entry posted by:




2:00:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad