Post Top Ad

Saturday, March 26, 2011

Kemarahan Yang Mendatangkan Malu

adesss...letih membeli belah untuk masak malam ni...yeay,akhirnya dapat gak masak.lame xmasak...maklumlah dok hostela la katakan....saket pale mengganggu prestasi la....maybe sebab kene hujan tadi...so,xleyla nak update lame2...

disebabkan terlalu letih tadi...mood pun xberapa nak ok.asik nak marah jer...so,akibat tertalu marah xtentu pasal tadi..aku ditimpa perasaan malu kat tengah2 orang...
tengah dok marah2 tadi (mase tu singgah kat mamak nak gi makan)....aku nak minumla air yang aku order tu...so,dengan lajunyer aku sedut...tapi memang nak dikatakan nasib malang,ingatkan straw yang aku sedut tu...rupe-rupenyer.....sudu.....malunye aku...so,nak cover punye pasal..terus aku kacau air tu...

moral : jangan nak marah xtentu pasal....Allah bayaq cash...haha....kan dah malu...


salam peluk cium,
5:03:00 PM / by / 6 Comments

6 comments:

  1. ni mesti kes x tengok dulu ni.. men terjah je.. lawak2.. hee

    ReplyDelete
  2. haha nie mesti kes nk dtg bulan,mare tak tentu pasal..keke kan dh kena

    ReplyDelete
  3. hehe,,,,kelakar..

    ada org tgk x??

    tp xpa..xdak org pasan kot =p

    entry best : Kenapa kita Tak Dapat Apa yang Kita Idam-Idamkan??

    ReplyDelete
  4. hahahaha..ops sori dik kakNo terketawa sebab takleh tahan la..klo la yuz ada depan kakNo mau tersembo kakNo klo time kakNo minum hahahaha..kelako2x..lain kali tengok kiri kanan dulu ye dik hehehe

    ReplyDelete
  5. @Norhafiza

    amboi kakno..sakan naa gelak kat org...haha..nasebla kakno xdak kat situ =)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad