Post Top Ad

Tuesday, March 8, 2011

Kisah Rumah Berhantu Seksyen2 Shah Alam...

haaa....memang tepat sekalila korang bace entri ni time ni..barula thrill..haha...korang penah dengar citer rumah berhantu kat seksyen 2 Shah Alam x?kalau xpenah, cer bukak blog ni dulu...aku malas nak taip panjang2..korang klik jer kat bawah ni...



ok..dah selesai bace??ape pendapat korang pasal citer ni? best x?

tapi bile aku bace banyak kali kisah ni, ade pulak yang xlogiknyer disebalik citer seramnye..emm..entahla, aku xberani nak komen panjang2. kang kalau betul citernye, demam pulak aku akibat xpercaya..dahla aku sekarang memang dalam shah alam...aku budak uitm shah alam...ari2 lalu seksyen 2 tu..ari2 nampak rumahnyer...dan ari2 aku pandang rumah yang kononnya berhantu...emmm....biarlah, bukan aku kacau pun..

sejauh mane kebenarannyer..wallahualam....mungkin citenyer betul tapi akibat dah brape generasi dah citer tu,cite tu dah ditokok tambah....sebelum ni aku xpenah pulak....  
boleh nak percaya benda tu wujud, tapi jangan sampai akidah kita terpesong..

*haaaa....jangan pegi toilet sorang2.....hehe

entry posted by:




1:00:00 AM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. kena percaya dgn alam ghaib
    tapi jangan sampai takut hingga menjejaskan iman. perasaan takut tu la menyebabkan kita senang dihampiri dan kacau. Hanya takut dengan kekuasaan Allah. wallahualam

    ReplyDelete
  2. pernah gak baca citer tu kat fesbuk..
    seram gak la nak baca..dah la roomate takde malam yu.. asyik pandang bawah katil je. lalala~ ^^,

    ReplyDelete
  3. yusz,sya rsa mcm penah lalu kat rumah tu msa blaja dulu..tp xsangka lak rumah ni keras..erm..

    ReplyDelete
  4. yupp..kita bley percaya benda tu.tapi jangan terlalu taksub...takut akidah terpesong,amalan xditerima Allah..

    sememangnya rumah tu keras sebab diperbuat daripada batu...haha..tapi sejauh mana kekerasannya xdapat dikenalpasti..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad