Post Top Ad

Wednesday, March 23, 2011

Lawak Sentap!!

situasi ni terjadi beberapa hari lepas antara aku (bukan nama sebenar) dan kawan aku (jugak bukan nama sebenar)

pagi sebelum pegi kuliah

SITUASI  1
tok..tok...tok...pintu bilik aku diketuk....dan dengan mamainye aku bukak pintu...

aku : ????#$%^

si A : oiii...baru bangun???pukul brape dah ni?dah lambat dah ni...nak pegi kelas ke x ni?aku pegi dulula kalau camni...

aku : (sambil terbeliak bijik mata dan terus mencari jam )...... lor, oiii makcik.kelas pukul 9.30 la....sekarang baru 8.30....adoiiyaaiii...

si A : (dengan muka pucat dan malu).... owh ek....??hehe... (terus pulang ke bilik dengan perasaan malu)

aku : ces...cantek dok marah aku..padahal dier yang salah tengok jam. kaco jer aku mimpi 

aku terus tutup pintu dan sambung tido 20 minit lagi....

SITUASI 2
pada minggu depan waktu yang sama

aku : (tunggu kat tempat parking sambil merungut)...ishhh...mane dier nie. nak tumpang ke x?lambat dah nie...dekat pukul 9 dah...dahla kelas sejam jer...isk... dengan perasan marah,aku naik ke bilik balik....terus duduk kat meja study. tetiba terpandang jadual kuliah kat board.......

adesss...kelas 9.30 rupenyer..aku silap jadual!!!

nasib baikla si A xtau...haha...

moral of the story : sebelum kuar bilik, sila tengok jam dulu...hehe....


salam peluk cium,
10:00:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. sy slalu tersalah tengok jam..minggu lalu pun tersalah dtg kelas..huhu..sampai kelas, baru tau, sy ni terawal satu jam..tp lebih baik drpd terlambat satu jam..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad