Post Top Ad

Monday, March 7, 2011

Lidah Bercabang VS Rambut Bercabang

penah dengan simpulan bahasa ni x???rambut bercabang.....

eh, silap...LIDAH BERCABANG...


tau x ape maksudnyer..kalau xtau, cube tanya adik2 korang..kompom diorang bley jawab dan kompom jugak korang akan digelakkan sebab xtau maksud dier..haha..

maksud peribahasa ni adelah "kata2 yang xboleh dipercayai".... so secara logiknya,lidah bercabang ni amatlah bahaya kesannya terhadap masyarakat. sebab bende ni masyarakat bley berpecah belah...

lain plak kalau rambut bercabang...xde hal la kalau rambut bercabang. sekarang banyak produk kat pasaran, beli & pakai jer...kalau xyakin dengan bahan2 kimia tu..trim je la..ape susah...nanti rambut tumbuh balik.


sepanjang aku pakai produk ni...untuk rambut bercabang ni, aku syorkan pakai syampu loreal yang kaler merah putih tu..ape ke namenye,lupe plak...xpun,ape kate skali skala korang trim hujung2 rambut korang tu...lagi selamat daripada rambut rosak akibat bahan kimia....

entry posted by:




1:00:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad