Post Top Ad

Wednesday, March 9, 2011

Panggil Namaku

sambil2 berblogwalking tu, ape kata korang singgah kat sini jap..lepak2 bace untuk ringankan otak korang yang sibuk firkirkan keje....cewah (ayat mengampu nak kasi up traffic...hehe)

halamak..sejak2 ni aku berblogging ni....name aku pun dah bertukar especially kat kelas. kalau dulu orang panggil aku yuss jer..sekarang mereka dah panggil aku cik yuz...ishh..janganla begitu, malula saya......ape kata panggil yuss jer...cik tu, sebab aku xkawen lagi...xpayahla panggil cik yuz...panggil yuss jer. korang yang tengah bace ni pun,panggil yuss je la ek...cik yuz tu macam protokol sangatla pulak...biase2 jer sudah....barula santai..

dah..dah..gi sambung keje balik...hehe

entry posted by:






10:00:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. ok,
    yuz dan bukan cik yuz...
    heheh...ok je la cik tyuz tu,...kl org johor suka gak panggil "acik" nih...salam kenal...

    ReplyDelete
  2. salam cik yuz..ziarah balik..selamat kenalan..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad