Post Top Ad

Tuesday, March 22, 2011

Petua Hilangkan Bau Ketiak

entri ini dibuat khas untuk mereka2 yang ade masalah untuk hilangkan bau kat....ket***.....heheh...
jangan malu..jangan segan....daripada kene kutuk ngan orang sekeliling,lebih baik korang bace entri ni senyap pastu kejap lagi apply...bukan susah pun...

ok...mula2 korang amik sebijik limau, pastu korang belah limau tu...xkisahla nak belah berape pun,asalkan jangan cincang dadu dahla....

pastu, limau tadi korang gosokla kat bahagian ket*** korang tu...biarkan beberapa minit....pastu bilas.nak lagi afdal,mandi terus.....insyaAllah xberbau...

tapi jangan lupa pakai deodran kalau nak kuar mane2....kesian orang sekeliling kene tahan nafas disebabkan bau yang kurang enak tu...

selain tu....

  1. pilih baju dari jenis kain yang menyerap peluh. pakaian yang menggunakan benang kait cepat berbau kalau berpeluh.
  2. jangan sembur perfume kat ket*** ... bila berpeluh, bau yang xmenyenangkan akan terhasil akibat daripada campuran peluh+perfume.
  3. sentiasalah bertukar pakaian
  4. jangan lupa mandi
  5. jangan lupa cukur/cabut/shave ... jangan sampai jadi hutan semak samun plak.
kalau xberkesan jugak.... GUNA KAPUR BARUS JER.... =)

salam peluk cium,
4:59:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. salam cik yuzz, terima kasih follow abg eq...
    selamat berblogging ok..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad