Post Top Ad

Tuesday, March 8, 2011

Please Do Not Parking Here!!!

haha..tajuk xboleh belah...speaking plak....tapi isi entri bahasa melayu...hoho..


harini isunye adelah 'DEGIL' dan orang itu adalah AKU....haha...





dan disebabkan kedegilan aku yang amat tegar tahap maksimum, aku pernah kene saman...yes,padan muka aku.terima kasih pak guard kerana memberi sekeping kertas yang amat bermakna.....dengan ini,terbangla duit aku RM30.........tapi xbayar lagi walaupun saman tersebut bertarikh 17/3/2010....haha....bile mau bayar????xde ke rase2 nak buat hari  diskaun untuk saman....hehe..ala pakcik,bleyla.....salah parking jer...bukannyer sahsiah rupadiri...sy student yang baik....hehe..

entry posted by:





5:30:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. fuhh..bila la plak nak ade diskaun tu..
    dulu ade gak saman tp last2 smpai abis blaja pun xbyr.pdn muka. keh3

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad