Post Top Ad

Thursday, March 31, 2011

Sanggupkah Kita Diperbodohkan & Memperbodohkan?

pehh..tido xhengat....dahla lecturer cakap ade test pukul 2 tadi...skali tertido..sedar2 dah pukul 3.melompat aku dari katil....adesss....rupe-rupenyer member aku mesej kelas xde...huh,sakit kepala aku bangun mengejut...cuak giler tadi..kalau x,hilang markah aku....huhu...


haa..baik ngaku sape yang sambut...cepat!!haha.....hanya orang yang bodoh jer yang sambut...xde IQ (keterlaluan ke aku cakap macam tu)...tapi aku tau,korang2 yang tengah bace ni xsambut,sebab masing2 dah celik IT+IQ....kan..kan..kan.....toksahla dok kenekan orang..xde faedah pun...baik blogging ade gak benefits....trafik naik,follower ramai...income pun ade sket2..betul x?kalau dok kenekan orang,dapat ape?kalau ngan aku,memang dapat makian yang maha hebatla...

sila bace kat SINI untuk sejarah april fool ni.......ini bukan perayaan untuk umat Islam yer!!so,sesape rase diri tu Islam, jangan cuba2 ikut trend agama lain...

sekian,tq

salam peluk cium,
10:00:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. betul tu, dosa kalau sambut..heee...

    ReplyDelete
  2. Kalau gua kena april fool..memang perang dingin la jadinya..huhu..kita tak sambut, org len pulak yg melebih-lebih..adei..

    ReplyDelete
  3. moga kita d jauhkan dari sambutan cmni

    xdak satu mnfaat apa pn kan

    entry baru : Kisah Secawan Kopi~

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad