Post Top Ad

Tuesday, March 8, 2011

Sentap Hati Mak Nak.....


adoii..letihnye balik dari kelas..jap lagi aku nak membaringkan diri jap. tapi sebelum tu, update blog dulu...itu perkara wajib!!

korang pernah ade kawan yang jantinanyer korang xpasti x?sejujurnye, aku ade.....seronok berkawan dengan diorang ni. ala,kawan je kan....ape salahnye.bukan ade niat pape pun melainkan berkawan. tolongla jangan sisihkan kaum2 ni...nak buat macam mane, dah diorang memang gitu.kite janganla kutuk pulak...sepatutnya kita bagi sokongan moral. diorang pun manusia jugak...diorang xmintak untuk dilahirkan begitu....

sebenarnye kan...golongan ni, hati dier kristal.....kalau perempuan sentap,diorang double sentap. serius aku cakap. so,kalau bercakap dengan diorang kene hati2...jangan main cakap lepas jer...ala,bukan ngan diorang je.ngan sape2 pun janganla cakap lepas je..cubala jaga hati orang sikit...kalau x...... "sentap hati mak nak"

mau atau x, kite kene blaja menjaga hati orang lain...jangan harap orang je jaga hati kita. kalau orang xjaga hati kita, kite tetap kene jaga hati orang lain....janganla balas membalas...sape kite untuk menghukum orang..yang tu semua, biarla Tuhan jer yang tentukan. jangan pentingkan diri ok.....always smile~

entry posted by:





4:26:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. saya memang ada kawan ngan pengkid..ada gak mak nyah..sebab diorang ni best tau..
    saya ni terjah kamu dri link kat abg ben punya blog..
    hehehehhehe..
    salam kenalan..
    chow..

    ReplyDelete
  2. hihi jgn sentap² ok? tersenyum akak tgk pic atas tuh..hikhik..:)

    ReplyDelete
  3. xde kawan tomboy atau gay...
    klo tomboy aku rasa diowg cool kot.,
    klo gay, klakar kot tgk dr jauh...

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad