Post Top Ad

Friday, April 1, 2011

AMARAN: Jangan Buat Entri Makanan

grrr....marah ni..marah ni....ade ke patut tengah lapar2 ni dipublishnye entri pasal makanan??hahaha...gurau ajer...xmarah pun....

makanan beliau ni memang xbley blah...time xlapar pun kalau tengok bley kecur air liur.... aishh che mat ni,bilela aku nak hebat masak macam dier...

dan ni lagi sorang, cik nadiemsharmz...walaupun megi jer,cukup membuatkan aku rase xtentu hala sebab kelaparan...iskkk..

waaa...laparnyer,nak kuar makan...dah terbayang makanan yang sedap2 ni...huh....mane member aku ni....xsabor nak merempit ke kadai makan dah ni...

8:07:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. terima kasih sebab mengikuti blog aku. ini je yang mampu sebagai balasan. TQ.

    http://notaekstravaganza.blogspot.com/2011/04/spot-check-2011-cikyuz.html

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad