Post Top Ad

Friday, April 1, 2011

Ape Punye Sengal Brader 7E tu??


aku masuk 7E nak beli roti dalam keadaan blurnyer...

Brader 7E: yang ni je ek??

Aku : a'ah..ni jer....

Brader : ok..RM2.30......nak plastik x?

Aku : nak la.... (sambil mencari syiling dalam poket)

Brader 7E : kalau nak plastik, tambah 20sen...

aku pun dengar blurnyer mengira 20sen+30sen......sambil tu si brader tu dah gelak terkekek-kekek dah.aku pun bertambah blur la..

Brader 7E : kalau esok yela kene bayar 20sen..

a'ah..ye x yela...esok ari sabtu,ari tanpa plastik beg...yang aku blur sangat ni apehal...??mungkinkah disebabkan kekacakan brader tu seperti zahiril adzim menyebabkan aku lengai semacam...???emm...mentang2la aku minah blur,ko memperkotak katikkan aku yer...sabor je la...
10:37:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. ketuk jer kepale brader tu.apesal x ngorat jer brader tu?

    ReplyDelete
  2. nana. dai nak tackel tuh. jgn jual mahal :P

    ReplyDelete
  3. haha..cm boleh bayang je cmna korang berdialog kt kaunter :p

    ReplyDelete
  4. oooo...nie ler brader 7e tu...cikyuz nie minah blur kerr????....heheheh

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad