Post Top Ad

Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !

aku xtau kenape tetibe brader ben nih ajak jadi bebudak sat....ape yang penting,aku memang budak lagi..haha...

aku pun xtaula apesal aku bley layan kartun ni....sebab 3ninja yang comey dan lawak kot....asal ari ahad jer aku akan tengok citer ni..mase skolah dulula..sekarang tengok kat youtube jer...tapi memang sangat comey..sampai sekarang aku layan kot....


katun ni la paling aku xgemar...banyak benor kuasa bulan bintang...adess....

kalau aku diberikan peluang untuk menjadi superhero, aku nak jadi macam ni :
bestla keje2 jadi penyiasat ni....tambah comey macam aku
3:37:00 PM / by / 15 Comments

15 comments:

  1. Rasa mcm kembali ke zaman kanak-kanak kan dengan segmen Abg Ben kali ni ^___^

    ReplyDelete
  2. hihihi. nt leh nadh upah kamu jadi penyiasat peribadi nadh ye.. hehehe

    ReplyDelete
  3. alaa~sailormoon best la! conan lgi best~^^

    jom baca sy punya^^
    http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

    ReplyDelete
  4. dulu suka tengok sairlamon tu.. sekarang da tak minat la.. hehe..

    ReplyDelete
  5. eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

    ReplyDelete
  6. terjag dari blog brader ben..
    ifollow...jemput singgah ke blog saya k...
    naruto i like it..

    http://sitiumairahsaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. sy pun suke tgk ninja boy tu..nak2 plak yg byk hingus tu..hehehe..leh lekatkan sampan yg bocor lg..

    ReplyDelete
  8. 0wh...
    tak suke tengok kartun dengan kuasa bulan akan menghukummu ek...


    http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

    ReplyDelete
  9. seronok tgok kartun..ingt zaman kanak2 dulu..sampai kena tibai ngan mak br gerak buat keje lain..hehehe..

    ReplyDelete
  10. singgah dari blog Abg Ben...best kan bila dapat mengimbas kembali zaman kanak-kanak...

    Jemput singgah ke blog saya :)

    ReplyDelete
  11. Mak Dara datang dari blog BA.. suka tak.. suka tak.. suka tak.. hahaha =)

    ReplyDelete
  12. detektif...conan...hehe...seronok jadi pembaca baru blog awak....salam kenal..
    video penuh maharaja lawak minggu-3

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad