Post Top Ad

Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

awok nak join boleh??


udah lame awok xjoin segmen abg ben ni..bukan ape, awok online xmenentu..maklumler tengah final exam. nak join segmen gegor takut terlepas jer nanti.....

sape2 setuju dengan awok, sile angkat tangan macam awok.... =)

soalan cepu cemas yang diberikan adalah :

Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog
menurut kajian saya...tiada sape2 yang mempengaruhi hidup sy untuk mewujudkan blog. sy sendiri yang nak buat blog..macam best jer..mase zaman2 jahiliyah dulu, menulis xbanyak pun,tepek widget banyak2 kat blog...jenuhla dok mencari sebab kenape blog lambat loading. bile dah cerdik sket, sy buang ape yang xpatut..biar widget kurang, asalkan memenuhi kriteria pembaca.....(takut sangat kalau diorg tekan X)

Siapakah sumber inspirasi anda
ramai.....antaranya

nemomimosh  ....   kazenku

etc...


ok...dah....sape2 nak join macam awok...klik ajer gambor dier kat atas tu...kite datang nak bakor, bukan poco2 =)
12:44:00 PM / by / 14 Comments

14 comments:

  1. wahhhh! sumber inspirasi tuh! :P

    ReplyDelete
  2. @cik Nemo

    haa...dah...dah..jgn nak perasan okey..haha

    ReplyDelete
  3. salam kenal...nice blog keep it up

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan dari blog BA.. teruskan berblog..=)

    http://ciknalspeaking.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan dari segmen abg ben..#3 no 13..:)

    http://anismelon.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-cari-blog-lah.html

    ReplyDelete
  6. salam kenal..dtg dari blog abg ben..hehehe
    Aku terpaksa

    ReplyDelete
  7. dtg dari segmen abg ben
    :)
    salam ukhuwah dari aza

    ReplyDelete
  8. singgah dah blog Abg Ben...jemput singgah ke blogies ku juga yer

    Semanis Mulut By Puteri Kasih ;)

    ReplyDelete
  9. salam singgah dari segmen incik ben

    ReplyDelete
  10. Hai hai..

    saya suker..saya terjah

    saya dengki..saya tak sempat join..

    ReplyDelete
  11. sy stuju.. angkat tangan ramai2.. :)

    ReplyDelete
  12. Lulu datang up trafik blog ni..lawa blog..*wink

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad