Post Top Ad

Thursday, April 28, 2011

Blog Cik Epal, Apesal Tanye Aku?

emm....macam mane nak cakap nih? ape kaitan aku dengan cik epal nih....cik epal,sila jawab soalan kat atas ni kalau cik epal terbace...ade orang mintak tips kurus nih...mentang-mentangla aku makin naik,xde sape nak mintak tips kat aku..taula aku banyak makan sekarang ni.....yela..yela...gi la menternak lemak ngan cik epal plak....huh...

tips kurus dari aku :

diet yang seimbang 
jangan sekat waktu makan
lebhkan makan sayur & buah
jangan lupa senaman

ske aku tengok epal hijau melantun-lantun dalam kete nih...

11:20:00 PM / by / 7 Comments

7 comments:

  1. amalkan makan buah betik dan pisang...insyaallah..

    ReplyDelete
  2. hehe....apesal dia tanya kat blog ni pulak =P

    Entri Terkini :
    Belajar Teknik Menyindir Yang bijak

    ReplyDelete
  3. cantik lah header baru cik epal ni..suker

    ReplyDelete
  4. letih dah diet, x kurus gak..sbnrnya yg paling penting senaman..ala2 biggest loser tu lg bagus..hehehe

    ReplyDelete
  5. sebab cari dekat blog cik epal. tak de jawapan. jawapan nya adalah menternak lemak haha

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad