Post Top Ad

Thursday, April 21, 2011

Blogging Dah Tak Best!!

aisshhh...serabut...menyampah...berbulu...meluat...macam2 lagi la.....eeee....

google yang baik hati..pinjam gambar jap yer
sekarang ni dah rase sangat xbest dah bile berblogging...xkisahla atas faktor dalaman atau luaran...memang boring kot. ok..ape isu yang menyebabkan aku cakap blogging xbest dah?

  1. kalau dulu, aku hanya membaca blog orang lain (hanya memandang dari sudut pembaca sahaja)...aku xnampak ape2 yang buruk tentang blogging ni...tapi setelah aku join sendiri, macam2  ragam, kisah dapat aku tengok...yang positif, negatif...semua ade....kenape sebelum aku buat blog, aku xjumpe pun blog2 macam ni?yang mengkritik mengalahkan adlin aman ramli...yang humble xdipedulikan....xkurang hebatnye dengan blog2 yang sering memberi nasihat,info dan macam2 lagi. blog yang macam ni aku suka...tapi kalau hampir keseluruhan entri hanya untuk menghentam orang lain, tu dah salah der....daripada menghentam, ape kata bagi something untuk penambahbaikan..?kan bagus kalau gitu.....ni yang aku tengok, asal orang tu naik je..mulala ade citer yang xsedap didengar..
  2. makin menjadi-jadi plak isu 'do follow me...i'll follow u back' .... bila kita mengamalkan cara yang macam tu,memang betul follower akan bertambah. tapi cuba kita fikir, adekah trafik juga akan bertambah?aku rase x,kadang2 orang yang follow tu xikhlas disebabkan tagline seperti itu...bagi aku,biarlah dier follow seikhlas hati dengan harapan dier akan kembali menjenguk blog kite..
  3. dan lagi satu, isu yang paling aku bengang........LAPPY AKU SEMAKIN MENYAKITKAN HATI AKU.....!!!  tolongla jangan nak buat hal time2 gini, tunggula aku abes study kalau ye pun nak rosak...duit tengah kering nak beli yang baru ni. bley plak tetibe tengah menaip..terus xnampak pape..kabur....nak jer aku bakor..ishhh...letih dah nak pujuk2  ni...aku beli yang baru kang,jangan nak tersentap ok!!
KECEWA DENGAN BLOGGING????OWH XMUNGKIN.....AKU AKAN TERUSKAN SEMANGAT UNTUK BERBLOGGING!!
11:35:00 AM / by / 6 Comments

6 comments:

  1. salam..

    haha..sama pengalaman..sekarang yang baru didepan mata. abes sem lagi bape bulan je nih..

    ReplyDelete
  2. huhuhu..tu lah, bila dah masuk ke dalam 'dunia' blogging ni, macam2 dapat tgk.sblm masuk, ingt smua best je...

    masing2 nak kejar trafik, follower, kalau blh, nak kalahkn hanis zalikha tu. hahaha.

    tapi kalau cerita tak best, tak kemana jgk...bkn kuantiti, tapi kualiti

    hehehe..

    eh? hai, saya adam, jmput datang blog saya ek. snyum sokmo.

    ReplyDelete
  3. wakaka. setuju2,, kalau follower ramai tapi tade org komen, tade org bace, supe tak yah kan. hee :D

    ReplyDelete
  4. salam.. :)

    perkara biasa berblogging memang ada pasang surut die. Kejap ok kejap tak oke. Kalau tak oke rest dulu, lepas tu percayalah. Oke balik! :D

    ReplyDelete
  5. kuat semangat ye yuz..kakNo pun kurang gemar klo blog suka hentam orang..kakNo suka yang rilex dan santai maklum la dah tua hehe..yang penting jaga kesihatan kita sebaiknya ya yuz..jangan main hentam kromo je tau..

    ReplyDelete
  6. xpe, blogging ni kene kuatkan semangat ni,pedulikan si haters ni...

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad