Post Top Ad

Saturday, April 9, 2011

Eeee....Geli Aku!!

sebelum aku meneruskan citer, korang rase patut x aku gi jumpe doktor??dah 2-3ari ni asik saket kepala jer...berdenyut-denyut rasenyer..makan panadol,ok la kejap..pastu saket balik..yang herannyer, saket sebelah je....iskkk......


sesejak ni, pandai plak aku nak jiwang2...eee...geli geleman aku.ni kalau kengkawan aku tau, dengan kompomla aku kene bahan & gelak habis-habisan....yela,bukan sebab ape...muke aku jiwang??memang diorang xkan cayelah...muke ganas dalam ati ade taman...cinta?lame dah rasenyer xbercinta...tapi sesejak bace novel islamic kisah yusuf & zulaikha...rase macam nak bercinta balik...ahaks!

xdela...gurau jer....xnakla cintan cintun ni...nak suh parents je carikan, bercinta lepas kawin...bley x?rase macam lagi romantik jer....ehemm... =)

MAKKKK............NAK KAWEN BLEY????

*thanks to http://storysayelah.blogspot.com/ sebab sudi kasi award followers ke-100 kat aku =)
12:46:00 AM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. hheee.. geli geliman?? waah!! hahahaa.. wat dono jee hahaaa XD

    ReplyDelete
  2. panadol sebenarnya tak berapa elok..minum la madu..

    kene la ada calon dulu, baru tanya mak nak kawen..^^,

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad