Post Top Ad

Wednesday, April 27, 2011

Exam & Kembung Perut

wahh..merayau malam ni..kuar makan, pukul 11 baru balik...amboi..mentang-mentangla baru habis paper baru first paper.. ade lagi 3 paper menunggu dan paling dekat 30 hari bulan ni....makkk..kenape anakmu malas sangat nak bace buku nih....makan xhengat,naik kembung perut...xabes plak tu..banyak giler...orang kedai tu pun,macam tau2 je aku baru abes paper...memang sakanla makan,dahtu feveret..TOMYAM....terbaek..murah...sedap!!

balik2 bilik rase macam nak membuang plak...adess....nak buang ke x?nak buang ke x?macam rugi je kalau membuang....

dah..da...aku nak mandi....ape??korang nak ikut??giler gatal korang ni...cungkil bijik mata tu kang baru tau...dah..dah..


aku macam terpanggil nak join bloglist BANGKU KOSONG......agak2 encik bangku kosong ni bley terima aku x sebagai bloglist dier???emmm.....musykil...

11:04:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. hahahaha sama lah kitaa..exam 30hb..dok menempek kat umahh lagi tak ingat nak study! =P

    ReplyDelete
  2. Salam .. terima je .. asal ada .. insyaAllah saya akan masukkan ... saya nak tgk kesungguhan .. tu je .. :) kalau memang dah masukkan dalam bloglist tu .. alhamdulillah. Terima kasih ehh.

    ReplyDelete
  3. saya dari bangku kosong

    jemput baca entri saya yang ini

    10 tips terbaek di universiti

    ReplyDelete
  4. dtg singgah dari blog bangku kosong..
    jemput singgah blog cute mum..

    http://mamiuyun.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad