Post Top Ad

Wednesday, May 11, 2011

KHAS BUAT MEREKA ..

klik gambar bro ben untuk join segmen

SAYA SEORANG BAKAL JURU UKUR TANAH !!

update blog sebelum pulang ke rumah.....ade kat bilik gerakan lagi ni untuk persiapan terakhir program GEOMASS CAMP 10 @ Taman Negara....


yer...inilah kerjaya aku. walaupun aku belum bergelar juru ukur berlesen, aku pernah buat projek ukur mase praktikal dulu...best!!!

pengalaman keje :

1) ukur hakmilik strata (jabatan ukur & pemetaan perak)
2) ukur topografi (UTM kampus baru, Bandar Penawar, Johor)
3) pecah sempadan ( mukim plentong, JB)
4) ukur hidro - install tide gauge ( pantai mersing, Johor)
5) ukur hidro - piling (projek Sime Darby Johor)

harap pasni ade orang nak kasi keje kat aku.....sekarang dalam perancangan tajuk tesis....huiiii...next semester kene start..

10:07:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. singgah dan baca cerita juru!

    ReplyDelete
  2. ada gaya dah tu...

    smoga berjaya mnjadi juru ukur yg berjaya =)

    latest entry : Jom Belajar =)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad