Post Top Ad

Friday, May 20, 2011

Maharaja Lawak : Giliran Man Pulak Tersingkir

selamat malam semua...
berita dari penonton channel 132 sesudah abis maharaja lawak..


ops, minggu ni giliran man pulak terkeluar...nak buat macam mana, nasib xmenyebelahi dier. tapi dah rezeki dier, keluar2 terus dapat job drama terbaru ahmad idham..bagusla....syukur..

secara personal nyer, aku rase minggu ni xberapa nak bestla lawak2 diorang, susah betul nak gelak...paling kuat pun senyum jer...

untuk minggu depan plak, pelawak2 lama & baru akan berganding ngan peserta2 ni untuk menghangatkan lagi pentas maharaja lawak...

harap pasni diorang buat yang terbaik....peace
11:40:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad