Post Top Ad

Monday, May 23, 2011

Wanita Tak Boleh Memandu Ke?

korang bace paper x hari ni?seorang wanita arab ditahan sebaik sahaja upload video kat facebook..video tu menunjukkan yang dier tengah memandu kereta di salah satu wilayah di arab saudi, khobar....dier & sekumpulan wanita lain jugak ade wujudkan fanpage kat facebook yang bernama  'Ajar saya bagaimana untuk memandu justeru saya boleh melindungi diri saya.'....berita selanjutnyer SINI

amik kat google gambar ni

kenape ek wanita arab dilarang memandu??sometimes ade pentingnyer kite tau memandu ni....kite xtau future kite macam mane,tambah2 perempuan....susah kalau xtau serba serbi ni..xkan nak mengharapkan semua dari lelaki...kalau satu ari lelaki xde macam mane??

emm..nasibla aku rakyat Malaysia..kalau x,jangan harapla nak merasa amik lesen.....proud to be Malaysian...

*lame xbawak kereta, rindu plak!!

3:33:00 PM / by / 6 Comments

6 comments:

  1. masih ada diskriminikasi terhadap wanita lagi kt sane yerk :(

    ReplyDelete
  2. nasib baik kita org malaysia kn.. boleh gak drive.. tp sy x reti drive lg..hehe

    ReplyDelete
  3. kat sne perempuan bukan sje xleh bwk kereta nk kje pun xboleh..if i'm not mistaken mse sy pergi dulu there is no single glimpse of woman working in shops, hotels..semua lelaki..well its their rules..

    ReplyDelete
  4. Saya duk perati kadang-kadang memang ramai yang bermasalah di jalan raya ni...Tpi statistik kemalangan banyak brlaku bila kreta dipandu lelaki

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad