Post Top Ad

Tuesday, May 3, 2011

Perkara Paling Sedap Dilakukan....18SX

tipu kalau korang xpernah buat salah satu daripada kat bawah nih :

1) korek hidung

REJECT!!!

tipula kalau kate korek idung xde perasaan....seboleh-bolehnyer korang akan jolok jari korang tu kat dalam hidung. mase tu dah xfikir ape dah betapa nikmatnye kalau korek idung...orang sekeliling pun korang buat xnampak jer..kan..kan..kan...???

2) Cium kuku cekam

janganla sedih sangat xdapat cium bau cekam
 penah cium bau cekam x?cikgu aku penah cakap, selalunye kalau potong kuku jer mesti orang akan cium bau cekam..betul ke???nikmat sangat ke baunyer??haha...

3)Korek Telinga
siap ade geng lagi tu...
 amboi..sakan naaa....kalau korek telinga tu, sampai pejam2 mata korang ek....sedap sangatla tu....??lagi dalam lagi sedap....TAPI INGAT!!! bahaya korek telinga ni....cari sendiri pasal bahayanyer..

4) Garu punggung
giler xsenonoh
 ni paling xsenonoh...selamber tok wan ko jer nak garu punggung tengah orang ramai....oiii,ade orang nampakla...cover sket!!

5) Garu kepala, pastu cium kelemumur
no caption!
kalau ye pun banyak kelemumur kat kulit kepala tu, xpayahla cium....aku pun dok pelik,kenapa sket2 nak cium..sket2 nak cium....isshhh... (oiii...aku xbuat ok...)

ok..tu jer.....semua sumber gambar ni aku search kat google...terima kasih kepada semua tuan punya gambar


*eh..jap..mane pegi shoutmix aku???tetibe xde??
10:00:00 PM / by / 6 Comments

6 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad