Post Top Ad

Wednesday, May 4, 2011

Trafik Maintain 1K sehari

sikitkan 1K tu..??bagi korang memang sikit..tapi bagi aku, angka tu dah buat aku cukup bersyukur sebab dah bley maintain 1K sehari. yela,sapela nak bace sangat ape yang aku merepek ni...xpe...aku akan lebih berusaha untuk tambah nilai K tu lagi....insyaAllah.....sebelum ni nak maintain 1/2 K pun susah...tapi alhamdulillah lepas aku apply ape yang abang ben ashaari cakap "UPDATE SELALU"...trafik semakin baik..thanks atas tunjuk ajar dan nasihat beliau...macam mane nak jadikan puluhan K plak macam beliau...emm..kene fikir strategi nih...dalam berniaga ada strategi nak tarik customer...dalam blogging kene adela jugak strategi nak tarik pembaca....sape ade rahsia..kongsi2 sket...sharing is caring kan...??haha...

ok..entri pembukaan hari ini...selamat pagi korang...semoga happy bekerja ok??senyum =)
10:00:00 AM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. baru nak tya apa rahsia... tolongla share... hehehehe

    ReplyDelete
  2. 1k pageview @ 1k unique visitor? Apa2 pon tahniah2...

    Entry terbaru -> Gaun Pengantin Kate Middleton Sudah Ditiru Di China... (",)

    ReplyDelete
  3. blogwalking!;)
    singgah baca n3!;)

    meh singgah blog fae :

    http://fzhjmldn.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad