Post Top Ad

Friday, June 17, 2011

Hari-hari Citer Artis Masuk Askar...Takde Citer Yang Lebih Penting Ke?

selamat pagi kengkawan....nak beli paper,malas nak turun..dok bilik je. so, bace online je la....kengkadang aku rase annoying plak bace citer2 yang ade kat malaysia ni. takde citer lain ke? ari2 citer yang sama, dahtu xpenting plak...xmendatangkan manfaat kot.

artis masuk askar pun nak kecoh...ari2 citer same...kalau skali tu xpela as an information untuk rakyat malaysia ni..ni dah ari2, macam  nak publisiti je.. cukupla sekadar orang tau. orang lain yang dah lame bertungkus lumus mempertahankan negara pun xkecoh.

kadang2 artis beli kete baru, shopping kat overseas, etc..... itupun nak bagitau..perlu ke? untuk ape? dah xde citer?bosan..bosan....banyak lagi isu yang penting...

*baik bace berita bernama*
10:32:00 AM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad