Post Top Ad

Sunday, June 5, 2011

Perlu ke Sekatan Dalam Menulis Blog?

adoiii..plislah...aku dah rase macam nak muntah dengar lagu justin bieber...sepanjang hari ni,lagu tu diulang.adoii,penangan si bieber nih...anak buah aku xjemu-jemu melayan lagu dier nih..aku yang xhafal lagu naik hafal dah lagu2 dier..

jap..jap..aku nak tanye korang, perlu ke ade sekatan dalam menulis blog?aku xrase pun perlu ade sekatan. sebab ape?sebab kat blog ni la kita jadikan medium untuk sampaikan sesuatu..tapi mungkinla,kita kene saring sket ape yang kita perlu tulis. janganla sampai kita kene saman plak disebabkan apa yang kita tulis. nak bergosip pasal orang lain pun, xperlula mentioned name dier. 

kat blog ni, kita bebas nak tulis ape pun, sebab blog ni la mewakili suara kita...setiap orang ade tujuan masing2 tulis blog.so,xperlula nak melatah dengan ape yang blogger lain tulis...mungkin benda tu yang nak dikongsi dengan orang lain. so,xpayah nak kecah2 kat orang lain. kita sebagai pembaca, baca jer...nak komen, nak nasihat, etc...buatlah...asalkan xmenyinggung perasaan mane2 pihak..penulis pun kene bijak menulis supaya xde sape2 yang tersinggung.

ske bace blog ben ashaari & bro framestone ... banyak menulis entri pasal nasihat. sambil2 tu diorang selitkan pasal pengalaman hidup. xpernah rase tersinggung dengan entri2 diorang. enjoy jer bace entri kat blog diorang ;)
banyak lagi blog2 yang best...blog diorang adelah antara yang best..aku suka

maap kalau ade yang tersinggung ngan aku
8:52:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad