Post Top Ad

Monday, July 11, 2011

Dessert For Today : Original Coconut Shake With Ice Cream Topping

nyumm..nyumm...best time tengah hari pekena coconut shake...ni semua gara2 dok melantak coconut shake jer mase kat pantai klebang, melaka hari tu..haa...kan dah buat jugak...tapi ni lagi spesel la, ade waffle & strawberry... nak buat promosi sket kat sini..kalau ke melaka, jangan lupa singgah pantai klebang untuk rase coconut shake..memang terbaekla....

ok, aku nak kongsi sket macam mane nak buat coconut shake (style aku)

bahan - bahan (untuk blend)

  1. kelapa muda ( isi dan sedikit air kelapa)
  2. fresh milk
  3. air gula
  4. ice cube (paling penting)
(untuk topping)
  1. strawberry
  2. waffles
  3. ais krim berperisa vanila
  4. whipped cream
senang je kan? mula2 korang blend bahan-bahan yang diperlukan. pastu tuang dalam gelas dan hiaslah guna bahan-bahan topping yang aku tulis kat atas. xsusah pun kan..bahan dier pun sket jer....

ok..selamat mencuba ;)
2:00:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad