Post Top Ad

Monday, July 11, 2011

Perkara Yang Kita Perlu Sabar Ketika Naik bas

  1. kena tahan dengan bau yang tak menyenangkan (muntah,susu,kepam,kasut tak basuh sebulan).
  2. masa tu lah orang yang ada dalam bas nak guna loudspeaker bile bercakap guna phone.
  3. kalau naik bas dengan geng tu, bersiap sedia je lah tahan telinga dengar diorang sembang sampai ke tempat yang dituju.
  4. asyik minta pak cik bas berhenti kat RnR sebab tak tahan nak terkucil (akulah tu)... ;)
sekadar gambar hiasan..amik kat internet jer...
12:18:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. biasalah....namapun kenderaan awam kan...tapi kalau naik sani ok je kot...tetttt...pomote...haha...tapi takut pasai dia selalu excident ma

    ReplyDelete
  2. haha..patut la skali tu ade perempuan dok sblah aku dia mcm tak suka.muka semacam je.lpas ada kosong seat dia pun blah drpd duduk sblah aku..rupa-rupanya aku baru perasan yg jacket aku berbau busuk..lama kot tak basuh..haha..btul la kena sabar naik bas ni...

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad