Post Top Ad

Friday, July 22, 2011

Quickie Friday # Cakap Tu Biar Berlapikla Der...Takmo..Takmo...

tak ske sangatla bace entri yang super duper mengutuk orang ni dengan kata2 yang kesat dan xmasuk akal....kadang2 aku kesian kat orang yang kene kutuk tu..

kate suara orang xsedap - suara kau sedap sangat ke?
kate orang xpandai menari - kau pandai menari sangat ke?
kate orang bengap tahap #&*$  - kau tu bijak sangat ke?
kate orang xlawa, xensem - sape kau untuk menilai seseorang?

kate orang paku serpih, kate orang aku yang lebih-lebih...opsss....sentap+tacing lebih...haha....
dah-dahla kutuknyer..sampai menjatuhkan maruah orang tu, ape halnye beb?dier pun ade life dier sendiri.....nobody is perfect kan??terimala hakikat orang tu macam tu...

adekah aku berjaya untuk mendapatkan keje arini???plawokk..plawok..plawokk....fuhhhhh....

ya Allah ya Tuhanku, Engkau berikanlah peluang kepadaku untuk mendapatkan rezeki yang halal...amin..
3:00:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad