Post Top Ad

Wednesday, July 27, 2011

Tak Mungkin Bersawang???Mungkinla.....

assalamualaikum semua...
wahhh..penatnye keje arini...first day la katekan..first day keje dalam seumur hidup..haha...
perasaan x header aku [laman yang tak mungkin bersawang].....alamak...macam mungkin bersawang jer...maapkan kami..huhu...balik keje sangat xlarat nak bukak laptop..makkk..tolong..xlarat....

baru aku tau betapa susahnye nak cari duit untuk sesuap nasi...janji xkan bazirkan duit..tetibe teringat ayah aku kat kampung,susahnye dier cari duit untuk sekolahkan aku...wuuuuwuuu.. :'(
1:25:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. ayie belom kerja lg..ad lg 3tahun..incya-Allah

    ReplyDelete
  2. uuwwaaaa,,..(T_T)...sedih sgt bila teringat mse kita smua kcik2x duLu kn...asyik sgt mnx duit kat mak abah...padahal, susah kOwt nk cari duit ...kn2x...sbB biLa dah kjer ni, seyesS..susah wOo sbnrnyer...kjer x la susah mner...tp nak maintain kan duit kat dLm bank teramat lah payahnyerr....

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad