Post Top Ad

Thursday, August 25, 2011

Dendang Perantaula Jawabnyer.....


memang dugaanla raya tahun ni...bos xkasi cuti sehari sebelum raya..dahla kampung jauh....ade ke patut malam raya pun keje....abeh pukul 12 plak tu....kompom tiket bas dah xde...mengharap tiket train pulak ni..harap2 adela esok...aku nak gi bli..

sebelum laptop aku dibawa pulang awal...aku nak ucapkan selamat hari raya,maaf zahir batin kat semua blogger yang ade kat muka bumi ni....

sejak2 keje balik malam ni, xlarat aku nak blogging...idea banyak, tapi malas nak menaip....rugi kan?nak buat macam mane,badan xlarat....

12:51:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. jgn sdey2...
    selamat hari raya maaf zahir dan batin...hohai~~

    ReplyDelete
  2. harap2 tiket ren tu ada la...

    selamat hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad