Post Top Ad

Friday, September 30, 2011

Bila Tak Puas Hati Kata Tak Bersyukur Pulak......tapi....

emm..camne yer...nak cakap ke x ni?kang bile cakap, kata tak bersyukur pulak.....bile xcakap pulak, memendam perasaan pulak....

ok..ok...cuba bayangkan jamuan hari raya hanya ada menu ini sahaja!!!

gambar hiasan

ok...puas hati x?sedangkan pihak atasan dengan pelbagai menu termasuk kambing golek and whatsoever menu. nampak x diskriminasinya disitu sedangkan ia adalah jamuan raya (konon)....so,perlu ke ade makanan ni untuk orang ni,makanan tu untuk golongan yang tu pulak....cuba fikir,mentaliti orang yang datang jamuan raya,mestila diorang membayangkan at least ade lebih daripada satu menu.....tiba2 datang, hanya ada nasi impit!!! OMG!!!! xpernah lagi aku pegi openhouse yang ade satu menu....and this is for the first time....dahtu ade limitation plak tu,hanya beberapa ketul...ini jamuan rayakah???atau nak bagi tester je??

*kalau aku tau, baik makan siap2 kat luar..puas hati gak...RM5 boleh kenyang perut....



TENGOK SINI JUGAK


6:14:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. ade jugak openhouse. kompeni penyu ni. mane buatttttttttt. buat utk staff. utk pekerja cam kami, mane ade! ciskek.

    ReplyDelete
  2. @Penyu

    lebih baik xde daripada ade pastu menyakitkan hati jer...."kera dihutan disusukan,anak dirumah mati kebuluran"

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad